Städ, sol, hår och kamera!

Hej kära vänner =)

Har vart hemma från skolan idag, kände mig lite krasslig sådär ;)
Har hjälpt killen att städa och göra iordning balkongen, den var
inte så mysig direkt :P Fimpar och ölburkar överallt. Så nu är den
fräsch! I alla fall fräschare än förut =) Kom precis hem från solariet
nu, såå skönt va det att sola idag. Hett och fort gick det! Alltid lika skönt
att ligga och drömma sig bort där =)

Snart ska jag beställa nytt löshår, denna gången syntet, lite billigare =)
Tänkte att jag kan ha det på studenten och sådär, eftersom jag ändå
vill ha rakt på studenten, mössan lär ju platta till håret om man försöker
med någon frisyr :(
Sen har jag ju några slingor med riktigt hår också, det kan jag ju göra vad
jag vill med :) Ska i alla fall ha det på balen, får se vad det blir för kul frisyr!

Sen, ska jag hämta min kamera som äntligen har kommit! Så nu hoppas
jag att den är hel och funkar felfritt! =)

Balfrisyren har jag tänkt att ha något liknande det här,
fast blondare och förmodligen lite längre :)



På bild: Okänd.

Ha det bra hörrni! =)

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, härligt väder idag!

2009-05-19 @ 20:53:09
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jaa, det är nog så :) För det där är ingenting för att vara våran linje hihi :D

Tack så mycket! :D

2009-05-19 @ 21:12:50
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0