Söndagkväll

Hej alla sötnosar :)

Idag har jag vart i Skara och hälsat på lilla bebisen! såå sjukligt söt är han :)
Erik och Jenny ska vara mycket stolta! :D Tänkt när man själv har en sån
där liten? Mysigt, men livet blir nog helt annorlunda.. :)

Annars har jag nog inte gjort så mycket mer idag, är ju trots allt söndag..
Gick väl upp runt halv 12, tog en dusch, åt lite frukost, flyttade över alla onödiga
saker jag har i min väska till en ny väska, sedan blev det en tripp till Skara.
Senare ska jag nog till killen igen, umgås lite grann sådär!

Och ja, Norges vinnarlåt, haha, ganska kass enligt mig :)

Have a nice day!

/ Lisa

'

ps. jag saknar min kamera.. :(


Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken trevlig blogg hörrni :)

2009-05-17 @ 20:13:05
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jo, klart jag kollade :D

2009-05-17 @ 21:52:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0