Onsdag

Hej gott folk!
sitter i skolan nu, har UF, orkar inte göra något just nu :/
våran lärare är ju sådär rolig alltså, fy sjutton vad hennes
humör smittar av sig. - " Vart var ni igår då va!? " Liksom,
får man inte vara sjuk nån dag ? :P helt sickt.

Idag ska jag försöka orka åka upp till berget och
springa eller gå en runda, sen får vi se vad som händer.
Beställde mitt löshår igår också förresten.
Blev det här:



45 cm långt i olika clipset. Får hoppas det är längre än mitt vanliga
hår nu bara, men det tror jag nog :)

Hämtade min kamera igår också då, hel va den! Funkar utmärkt :)
Så nu kan jag ta med den till kusten i helgen :) Kul ska det bli, Sofia!

Ha en bra dag, vi hörs!

/ Lisa

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Håller helt klart med dig! :D

2009-05-20 @ 22:00:50
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0