Helgen

Hej och förlåt.

Dålig uppdatering, jag vet. Men det har vart fullt upp för oss i helgen. Lisa har vart på Västkusten i Bokenäs hela helgen med Sofia. Och jag har jobbat och sen inte haft tillgång till någon dator resterande av helgen. I fredags jobbade jag till klockan 6 och sen blev det mys hos Martin med middag och film. På lördagen sken solen hela dagen så det blev till att sola pch steka i solen. På kvällen umgicks jag med grabbarna grus, Martin, Johan och Lager. Det blev trevligt sällskap som slutade med utgång.

På midsommar blir det nog Halmstad och om jag jobbar den helgen, så skjuter jag mig och sen gråter jag mig igenom hela midsommar. För jag vill aldrig missa århundrates partaj med mina bästa vänner på en solig strand och hallå, kusten på sommaren, är väl det finaste som finns ?

Nu ska jag och min absolut bästa vän Lisa, som alltid gör mig på bra humör, gå milen och planera de stora fester som ligger för våra fötter de kommande veckorna. Fy vad kul!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0