Godmorgon!

Hej och godmorgon kamrater!

Idag börjar vi inte föräns kl 11, vilket känns otroligt bra om jag får säga det själv. En rejäl sovmorgon blev det allt. Idag är det endast tio dagar kvar till studenten för oss, vilket känns ännu bättre. Dock lite ångestfyllt.

Dagens dilemma är då:
 
* Gå ut, fira och vara glad med mina vänner på krogen eller någon annan fest.

* Vara hemma med Martin, mysa och ta det lugnt.

Efter helgen som var så känns det andra alternativet väldigt lockande. Men då anses jag väl som den torra, tråkiga vännen. Nej, jag får överväga detta den kommande dagen. Nu måste jag göra något åt mitt hår ( dålig hårdag). Vi hörs senare!

// Emma

Kommentarer
Postat av: LiiCee

Hej!

Du missar väl inte den nya tävlingen i min blogg där du har chansen att vinna fyra läckra läppbalsam i form av chokladpraliner!

Gå in på http://liicee.blogg.se och klicka in i kategorin 'Tävlingar' för att läsa mer och delta

Ha en fin dag! ♥

mvh .

2009-06-03 @ 18:08:41
URL: http://liicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0