Bloggtorka

Hej och förlåt!

Det har vart så mkt med skolan å så nu i slutet av terminen, att vi ( iallafall inte jag ) har haft tid eller ork til latt skriva. Nu sitter jag i allafall här nyduschad. Ska alldeles strax kila till Martin en sväng och umgås. Idag har det vart ännu en oerhört varm dag. runt 28 grader tror jag. Så det har blivit mycket sola och lite skola ;D

Blev en vild helg. Började med 50års kalas för min faster som fyllde år. Jag och Martin drog väl hem framåt halv tio då alla "äldre" blev pinsamt fulla. Kvällen slutade med att vi båda slocknade i Martins nyinköpta soffa framför en film. På lördagen for vi hem till Martins mamma och firade henne, eftersom hon hade fyllt år. Det blev grillning och mys där ett bra tag. Sen for vi hem och hade inflyttningsfest. Blev väl ett tiotal som kom, alltid trevligt. Tyvärr minns jag inte mkt av den kvällen. Vaknade med ett försvunnet minneskort till mobilen, ett bortslängt örhänge och en trasigt kontokort och ett tiotal blåmärken. Fråga inte mig inte varför..

Söndagen blev lugn, blev städdag som slutade i Lisas trädgård med grillning.

Nu ska jag kila iväg. Hoppas ni haft en bra dag sötnosar!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0